Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa.

Puhelinasiointi

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat vaivatonta ja nopeaa neuvontaa Työmarkkinatorin käytössä ja asioinnissa puhelimen ja chatin avulla.

Palvelemme soittajat saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon. Kello 9–15 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuus jättää takaisinsoittopyyntö, mikä tarkoittaa sitä, että asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana. Jos sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Kun soitat, saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Puhelinasiointi

+358 295025505 (pvm/mpm)

Puhelu tähän numeroon maksaa:

  • paikallisverkkomaksun (pvm), kun soitat kiinteästä verkosta.
  • matkapuhelinmaksun (mpm), kun soitat matkapuhelimesta.
  • ulkomaanpuhelumaksun, kun soitat ulkomailta.

Maksut määräytyvät soittajan operaattorin hinnaston mukaan.

Jonotus on maksullista.



Verkkosivu

Palveluajat

Puhelinpalvelu

maanantai–perjantai 9.00-15.00 

jouluaatto (Suljettu) (24.12.2025)

joulupäivä (Suljettu) (25.12.2025)

tapaninpäivä (Suljettu) (26.12.2025)

uudenvuodenpäivä (Suljettu) (1.1.2026)